Доставка здійснюється поштовими операторами Нова Пошта та Укрпошта.
Вартість доставки – згідно тарифів поштової компанії (перевізника).

  • Безкоштовна доставка Новою поштою на відділення при сумі замовлення 3000 грн і більше (оновлено 08/01/2023).
  • Доставка на відділення поштового оператора, на адресу найближчого поштомату чи кур'єрська доставка Новою поштою за вказаною адресою покупця.
  • Замовлення формуються та відправляються протягом 48 год з моменту їх отримання.
  • Термін доставки замовлень складає від 2 до 5 робочих днів, в залежності від обраної поштової компанії.

Можливий самовивіз у м. Київ за попередньою домовленістю. Ми працюємо лише як інтернет-магазин, тобто у нас немає магазину - шоуруму. Відтак передача замовлення здійснюється в руки при зустрічі, поруч з адресою нашого складу (вул. Межигірська, 34) за попередньою домовленістю з менеджером.

 

Оплата

Оплата за замовлення можлива шляхом онлайн-оплати, оплатою при отриманні у відділеннях поштових операторів або готівкою при самовивозі.

  • Онлайн-оплата банківською карткою на сайті (monobank). Миттєва оплата без комісій. Після підтвердження замовлення, на email та SMS або у месенджер Покупця (Viber, Signal, Telegram) буде надіслано посилання для онлайн-оплати. Після проведення оплати на email та SMS-повідомленням або повідомлення у Viber Вам надійде фіскальний чек. Замовлення буде передане на доставку після здійснення оплати;
  • Оплата при отриманні на Новій пошті. Доступна для замовлень з сумою понад 400 грн. Комісія за грошовий переказ сплачується Покупцем (оновлено 05/10/2024).
  • Оплата при отриманні на Укрпошті. Доступна для замовлень з сумою понад 400 грн. Комісія за грошовий переказ сплачується Покупцем (оновлено 05/10/2024).
  • Оплата готівкою при самовивозі.
     

Мінімальна сума замовлення на сайті складає 200 грн. Замовлення на меншу суму не обробляються та скасовуються. Винятком є додавання ттоварів на суму менше ніж 200 грн до іншого замовлення (оновлено 05/10/2024).


Відмова від отримання замовлення яке сплачується післяоплатою без об'єктивних причин (нестача, некомплект, пошкодження замовлення тощо) буде мати наслідком блокування профіля Покупця, який відмовився від отримання замовлення.